Kakak




Aku Isteri Adik Kandung Ku

Hubungan akak suami isteri semakin renggang selepas akak mula mengandung anak yang ke dua. Puncanya adalah rasa cemburu suami akak kepada akak. Lebih-lebih lagi setelah kami berkahwin agak lama tidak dikurniakan anak, dan suami akak menuduh akak menjalin hubungan dengan orang lain hingga lahir anak yang pertama kami. Mula-mula, dia nak pegang anak akak pun tak mahu, tapi lama-lama dia sayang juga kepada anak kami yang sulong tu. Akak pun heran, apa yang dicemburukan sangat ntah. Sedangkan muka anak akak yang sulong tu saling tak tumpah pun macam dia. Ni bila akak mengandung yang kedua ni pun sama juga. Sejak dari pertama akak bunting, sampai la bersalin, sikit pun suami akak tak cuit akak. Walau pun dia banyak diam, tapi akak tahu dia dah mula buat pe’el macam masa akak mengandung anak pertama dulu.

Pelik juga akak tengok laki akak tu. Kenapa dia cemburu sangat akak pun tak tahu. Nak kata akak ni lawa sangat tak lah. Akak ni biasa-biasa je. Muka setakat cerah je, tak pakai sangat mekap-mekap ni. Setakat nak keluar rumah tu, cuma baju kurung dan tudung jelah. Berkain batik pun kadang-kadang. Tapi lama kelamaan, akak tahu juga kenapa dia cemburu sangat-sangat kat akak. Akhirnya akak tahu yang dia cukup tak suka kalau akak keluar rumah bila ada ramai lelaki yang tengok akak. Akak tak tanya dia pun, cuma tengok reaksi dan gelagat laki akak tu je. Pasal semasa akak mengandung anak kedua tu, akak keluar la dengan laki akak ke KWSP sebab ada urusan sikit. Semasa kat sana, akak sedar laki akak tu dah mula semacam. Dah la layanan dia yang dingin kat akak tu satu hal. Ini semakin dingin pulak. Aku cuba fikir-fikir apa silap akak dan akhirnya akak sedar bila akak perasan ramai lelaki yang curi-curi pandang kat akak. Akak ingatkan biasa je, yelah akak ni tengah mengandung, jadi tak heran la kalau ramai orang yang tengok. Tapi rupa-rupanya akak menjadi perhatian sebab punggung akak rupanya. Itulah pertama kali akak rasa yang akak mempunyai daya penarik rupanya. Umur dah nak masuk 35 baru lah akak tahu apa yang menarik pada akak ni. Patutlah semasa akak bercinta dengan bekas boyfren akak dulu dia selalu sangat tembab konek dia kat bontot akak. Masa tu akak masih slim la. Masa tu kita orang cuma pegang-pegang dan cium-cium je. Tapi biasanya lepas bekas boyfren akak tu puas gesel konek dia kat punggung akak sampai basah baju dan kain akak dengan air mani dia tu, barulah kita orang balik rumah sewa masing-masing.

Lepas tu, masa akak mula-mula kawin dulu, selalu sangat laki akak main suruh akak menonggeng. Suka betul dia main ikut belakang. Pernah jugak laki akak nak masuk lubang bontot tapi akak menolak. Terus je dia merajuk.

Lepas siap urusan di KWSP, laki akak hantar akak balik rumah. Lepas tu dia balik ke tempat kerja dia. Akak yang tak kerja cuma dok kat rumah jaga anak yang masih kecik tu. Kat depan cermin akak belek-belek badan akak. Baju, kain memang tak pakai. Telanjang je la. Sorang-sorang kat rumah. Akak tengok memang betul punggung akak tonggek. Akak tak sangka pulak punggung tonggek akak yang makin lebar dan bulat ni menjadi kesukaan lelaki. Akak ingatkan kalau punggung dah makin tua makin tak laku. Rupa-rupanya akak silap.

Lepas tu selang beberapa hari lepas tu, nak jadi cerita ada orang beli surat khabar lama lalu. Akak panggil dia dan lelaki tu pun letak lah lori kecik dia tu depan rumah. Nama lelaki tu Mat. Muda lagi rasanya. Akak jual suratkhabar lama dan akak suruh dia ambik kat stor belakang rumah. Mat ni ikut cakap akak dan ikut akak ke stor. Sepanjang jalan dari depan rumah nak ke stor kat belakang rumah, akak di ekori Mat. Akak sesekali berbual sambil toleh dia kat belakang. Akak ternampak mata dia asyik tengok bontot akak masa akak berjalan. Akak serta merta teringat pasal tarikan punggung akak kepada lelaki. Akak pelik, kenapa dia suka tengok punggung akak sedangkan hari tu akak pakai baju mengandung yang longgar tu. ** SeksFantasia.xlogz.com **Sewaktu akak lalu depan cermin di ruang makan, akak tengok diri akak dari tepi. Akak ternampak memang jelas punggung akak kelihatan melentik kebelakang. Perut akak yang membusung semasa tu membuatkan pakaian akak macam sendat kat perut dan langsung menarik pakaian akak supaya rapat membalut belakang tubuh akak.

Semasa dalam stor, lepas akak tunjukkan surat khabarnya, Mat pun ambil dan bawa ke lori. Selepas dikira, dia bagi akak RM5 dan akak pun cakaplah macam sikit sangat. Mat cakap memang macam tu harganya. Akak minta dia naikkan harga sikit. Mat pun turun balik dari lori dan ajak akak masuk ke rumah kalau betul-betul nak bincang harga.

Dalam rumah, Mat bagi tahu akak kalau nak RM 10 boleh, walau pun akak jual cuma satu naskhah akhbar lama kepadanya. Pelik juga akak bila dengar dia offer macam tu. Dia pun cakap boleh kalau akak nak, akak kena tolong lancapkan konek dia. Akak bercelaru juga fikiran dengan tawaran dia tu. Tapi lepas dia dah keluarkan konek dia dan ambik tangan akak letak kat konek dia yang keras tu, akak terus jadi macam terpukau. Kerana nak duit, akak lancapkan konek Mat yang keras menuju akak. Mat rapatkan badan dia kat akak masa akak lancapkan konek dia. Dia tunjal-tunjal konek dia kat perut akak yang membuyut. Tangan dia meraba-raba punggung akak. Geli geleman juga sebab akak tak pernah pulak berangan nak buat tak senonoh macam tu belakang laki akak. Tapi sebab bila difikirkan dapat RM 10 free free dengan jual satu naskhah akhbar lama akak pun selamba je lah. Lagi gi pun setakat lancapkan bukan luak pun.

Mat suruh akak lancapkan konek dia kat punggung akak. Keras teramat sangat semasa akak lancapkan tu. Mat turunkan badan dia dan selit kepala konek dia kat celah punggung akak. Geli akak rasa masa kepala konek dia sentuh lubang bontot akak. Walau pun baju akak terikut masuk kat celah tapi memang geli sebab akak tak pernah main kat situ. Lepas tu Mat selak baju akak ke atas. Akak terus pusingkan badan sebab takut dia buat lebih-lebih pulak. Mat cakap dia saja nak tengok punggung akak. Akak tanya kat dia kenapa? Dia kata bontot akak seksi. Akak yakin, memang betul punggung akak menarik perhatian lelaki. Mat minta nak main bontot. Akak tak kasi. Lepas tu akak terus tarik konek Mat dan terus lancapkannya supaya cepat sikit dia pergi bila dah puas.

Mat tak habis-habis pegang punggung akak. Dia kata dia nak lepaskan air mani dia kat bontot akak. Akak pun lancapkan konek dia sampai dah keras sangat. Mat berdiri belakang akak dan dia suruh akak diri diam-diam. Akak toleh kebelakang dan nampak dia tengah melancap. Mata dia khusyuk tengok bontot akak. Tangan dia sebelah lagi meraba bontot akak. Lepas tu Mat mengerang dan akak terus dapat rasa punggung akak dihujani air maninya. Punggung akak dapat merasakan kehangatan air mani Mat menebusi pakaian akak. Lepas tu Mat lap konek dia dengan baju akak dan dia bagi akak lagi RM5 dan terus pergi dari rumah akak. Di bilik akak buka baju, akak tengok pakaian akak basah dengan air mani Mat. Hmmm… Laku juga bontot akak ye….

Esoknya Mat datang lagi. Akak lancapkan konek Mat dan akhirnya Mat memancutkan air maninya di celah punggung akak. Air maninya akak dapat rasakan hangat menembusi baju mengandung akak yang ikut terperosok terselit di celah punggung akak. Sambil jual akhbar lama, akak jual sekali perkhidmatan melancapkan konek Mat.

Kegiatan akak semakin lama semakin berani hinggalah ia membawa kami kepada adegan yang lebih berani dan terlarang. Akak lama-lama terangsang kerana melancapkan Mat. Koneknya yang selalu keras dilancap tangan akak dan tubuh akak yang selalu dicemari air maninya lama-kelamaan mendatangkan keberahian kepada akak. Akak rasa macam ketagih pulak melancapkan konek Mat. Rasa macam best bila akak main konek dia. Maklumlah, kedinginan laki akak juga menjadi sebab. Akak sebenarnya terseksa juga batin sebab layanan laki akak.

Akhirnya akak berani menghisap konek Mat. Pertama kali akak cuba, akak hampir tersedak sebab Mat lepas dalam mulut akak. Lepas tu bila dah biasa dengan rentak Mat, akak akhirnya tahu bila masa yang sesuai nak keluarkan konek dia dari mulut akak. Muka akak selalu juga berlumuran dengan air mani Mat.

Hubungan sulit kami semakin panas. Akak akhirnya tewas dalam pujuk rayunya. Akhirnya akak merelakan Mat menyetubuhi tubuh akak yang sedang sarat mengandung. Pertama kali kami melakukannya di dalam bilik. Anak akak yang masih 2 tahun ketika itu akak biarkan bermain sendiri di ruang tamu. Sementara akak dengan perut yang sarat mengandung sedang sedap menonggeng dibedal Mat. Seluar ketat akak entah kemana, baju t akak entah kemana. Kami berdua telanjang bulat di meja solek. Konek Mat yang kuat menyembur air maninya di dalam rahim akak rasa sungguh sedap. Lebih-lebih lagi denyutan koneknya semasa air maninya memancut keluar, sedap sungguh akak rasakan. Kadangkala kalau akak tak nampak Mat lalu, akak sendiri akan telefon rumah Mat. Tapi biasanya kalau bini dia yang jawab telefon, akak biasanya diam je. Tak cakap apa-apa. Tapi kalau Mat yang jawab, memang akak merayu suruh dia datang.

Mat akhirnya mendapat apa yang diidamkannya dari akak. Lubang bontot akak akhirnya menjadi habuan Mat setelah akak cuai kerana terlalu asyik akibat kepuasan. Nasib akak baik sebab Mat bijak mengurangkan kesakitan yang akak tanggung. Berbekalkan baby losyen akak, Mat menujah lubang bontot akak sepuas hatinya. Akak merasa sungguh lega ketika itu selepas akak dapat rasakan lubang bontot akak dipenuhi kehangatan air mani Mat yang memancut-mancut. SeksFantasia.xlogz.com. Koneknya yang berdenyut-denyut kuat dapat akak rasakan di dalam lubang bontot akak. Walau pun sakit, namun berbaloi sebab Mat bagi akak RM50 walau pun akak tak jual surat khabar lama kepadanya hari tu. Akak cuma jual bontot akak.

Esoknya Mat datang lagi. Akak beritahu akak tak larat sebab sakit main semalamnya masih akak rasa. Tapi Mat berkeras dan akak telah dirogolnya hingga akak sendiri kepuasan. Selepas itu bontot akak sekali lagi di jolok konek Mat dan menjadi tempat mengumpul air maninya. Esoknya pun sama juga. Akak berkali-kali menolak permintaannya dan akhirnya akak dirogol lagi. Akak kepuasan di rogol konek Mat. Namun akak juga harus menanggung kesakitan akibat diliwat konek Mat yang liar tu.

Lebih kurang sebulan kami melakukannya, akhirnya bontot akak tegar di sondol konek Mat. Semakin lama akak merasakan keasyikkannya. Tak sah kalau main dengan Mat tak jolok bontot.

Selepas akak bersalin, akak dalam pantang. Jadi sepanjang tempoh tu lah akak tak merasa konek lelaki. Dah lah suami akak memang dah tak pernah sentuh akak. Pulak tu selalu juga akak curi-curi dengar dia berbual dengan siapa entah kat telefon. Mesra betul. Geram pulak akak. Akak nak tanya nanti kena marah pulak.

Lepas akak habis pantang, akak ajak Mat datang rumah. Mat suka bila tengok akak dah slim balik. Tak lah slim sangat, masih lagi gebu tapi tak lah memboyot macam masa mengandung tu. Mat cakap punggung akak masih lagi kekal cantik. Akak faham maksudnya tu. Jadi hari tu akak kembali bersetubuh dengan Mat buat pertama kali selepas akak bersalin. Macam biasa, bontot akak akan jadi mangsa terakhir dan menjadi tempat Mat buang benihnya. Tapi rupa-rupanya itu adalah kali terakhir juga akak main dengan Mat. Akak ditangkap laki akak semasa akak buat round kedua dengan Mat. Laki akak tangkap masa akak tengah seronok menghisap konek Mat yang air maninya membuak-buak dalam mulut akak. Kelam kabut akak telan air mani Mat bila kena sergah dengan laki akak sambil pakai baju menutup tubuh akak yang cuma pakai kain batik masa tu. Mat yang telanjang kelam kabut pakai baju dan seluar. Pagi tu jugak laki akak heret akak pergi pejabat kadi dan pagi tu jugak talak 3 jatuh kepada akak. Nasib akak baik sebab akak dapat hak penjagaan sementara kepada anak akak yang masih menyusu badan tu. Tapi lepas dah sapih atau dah berumur 3 tahun, akak kena serah kepada laki akak.

Rasa malu dan marah memang ada. Selama 13 tahun menjadi bini dan ibu, akhirnya diceraikan. Malah, hati ibu mana yang dapat tahan kalau tak dapat tengok anaknya. Akak rasa terkilan atas kesilapan akak. Ingin meminta maaf dan kembali kepada laki akak tak mungkin terjadi. Satu sebab akak diceraikan talak 3, susah. Dua, sebab laki akak benci sangat. Dan ketiga, sebab akak tahu kesalahan akak bukan kecil-kecil dosa. Terlalu besar. Apa lagi ditangkap laki sendiri.

Akak membawa diri balik ke rumah ibu akak. Selama tiga tahun akak tinggal disana sambil membantu mak akak membuat nasi lemak untuk dijual di pasar dan kedai-kedai. Adik bongsu akak yang bekerja sebagai jurutera kilang syarikat jepun banyak membantu. Dia tinggal bersama dan masih bujang. Setiap pagi dia akan hantar nasi lemak ke pasar dan kedai dalam perjalanannya ke kilang. Sementara akak di rumah mengisi masa menjaga anak akak yang masih bayi dan membantu ibu akak.

Hari demi hari, akak dapat rasa semacam kat adik akak. Akak tengok dia selalu tengok akak. Lebih-lebih lagi kalau akak pakai kain batik. Rupa-rupanya dia pun peminat setia punggung akak. Dari gemar memandang punggung akak, adik akak semakin berani mengambil kesempatan menyentuh punggung akak. Walau pun nampak macam tak sengaja, tapi akak tahu memang dia sengaja. Malah akak pernah diraba beberapa kali semasa tidur. Mungkin akibat tidak mengendahkan dan buat-buat tak tahu atau tak perasaan, akak semakin hebat menjadi simbol seks baginya. Rabaan semakin bertukar menjadi ciuman. Beberapa kali akak merasakan hembusan nafasnya yang hangat menghembus menembusi kain batik di bahagian punggung akak. Kemudian bertukar menjadi yang lebih teruk lagi. Tubuh akak menjadi tempat pembuangan benihnya. Hampir setiap pagi akak sedar dari tidur merasakan kain batik akak keras di bahagian punggung akibat air maninya yang dah keras dan berkuping. Malamnya kemudian akak sengaja masuk bilik awal dan buat-buat tidur. Tak lama kemudian adik akak masuk bilik akak dan akak rasakan tangannya meraba seluruh punggung akak. Lepas tu di mencium celah punggung akak dan akhir sekali dia melancap dan melepaskan air maninya di celah punggung akak. Akak biarkan dan serahkan sahaja punggung akak dinikmatinya. Sekurang-kurangnya dapat juga akak rasa kehangatan air mani dan baunya sekali.

Hari demi hari, akak sudah terbiasa dengan perangai adik akak. Setiap kali akak tidur, pasti dia akan ambil kesempatan. Kadang-kadang tu oleh sebab dah gatal, akak sengaja buat-buat tidur. Dapatlah juga rasa air mani dia mengalir panas kat celah punggung akak sampai meleleh ke kangkang.

Selepas cukup 3 tahun. Anak akak diserahkan kepada bekas laki akak. Jadi akak ambik keputusan untuk tinggal di bandar dengan kawan akak. Akak diterima bekerja sebagai cleaner di sebuah pejabat. Selama sebulan akak kerja di sana, akak makin rapat dengan Azhar. Dia adalah seorang pegawai di situ. Umurnya baya-baya akak. Anak dah 5 orang dan isterinya seorang pegawai kanan kerajaan. Akak selalu tengok Azhar asyik tengok punggung akak. Lebih-lebih lagi kalau akak pakai skirt labuh atau seluar track sut. Akak dah jarang pakai baju kurung. Tak sesuai rasanya dengan kerja akak.

Azhar memang baik kat akak. Dia selalu belikan akak nasi lemak untuk sarapan. Sampailah satu hari tu Azhar ajak akak keluar makan-makan. Kami makan kat restoran yang boleh tahan jugak mahalnya. Azhar belanja akak malam tu. Lepas borak-borak, Azhar ajak akak tengok wayang. Kat dalam panggung, tangan Azhar dah mula tunjuk belang. Peha akak diraba-raba sampai ke tundun akak. Mula-mula tu akak tepis jugak tapi lama-lama sedap pulak. Yelah, dah lama tak kena pegang lelaki. Setakat adik akak tu puas kena pancut je lah.

Kebetulan pulak akak pakai baju kurung malam tu. Jadi senanglah kerja Azhar nak menjalar dalam kain akak. Akak suka dengan apa yang dibuatnya walau pun pada dasarnya akak malu juga. Azhar letakkan tangan akak atas konek dia yang membonjol dalam seluar. Tangan gatal akak ni pun apa lagi, pegang dan usap-usap adik manja dia tu. Boleh tahan jugak. Akak nak bukak zip seluar dia. Azhar tahan tangan akak. Dia terus tarik tangan akak keluar dari panggung dan kami naik keretanya terus menuju ke hotel.

Masuk je dalam bilik hotel, Azhar terus cium akak. Sambil tu tangan dia meraba-raba punggung akak. Kemudian tudung akak ditanggalkannya. Leher akak di cium. Buah dada akan diramas. Pinggang dan pinggul akak di rabanya. Misainya akak rasa macam menggeletek leher akak. Memang khayal akak dibuatnya. Tangan gatal akak pun raba konek dia. Akak tarik zip seluar dan tali pinggangnya. Sambil-sambil tu Azahar selak kain akak dan raba bontot akak. Dia kata bontot akak buat dia tak tahan. Akak cakap jangan tahan, tapi lepaskan. Dia pun tanya boleh lepas kat bontot ke tidak. Akak malu juga nak cakap. Cuma senyum je lah.

Akak bukak seluar dan seluar dalamnya sambil berlutut depan dia. Konek dia terus terpacak depan akak. Kerasnya bukan main. Azhar usap rambut akak sambil tarik kepala akak supaya rapat dengan burung kakak tuanya tu. Akak lancapkan konek dia. Kepala koneknya kembang berkilat. Geram betul akak tengok. Akak nyonyot kepala koneknya. Kehangatannya terasa di bibir akak. Akak sedut lembut dan terus hisap konek Azhar sampai akak boleh rasa konek dia melepasi anak tekak akak. Akak tersedak. Cepat-cepat akak tarik kepala akak tapi bila kepala koneknya kat bibir, akak sambung hisap lagi cuma tak lagi sedalam tadi. Akak hisap sampai air mazi dia meleleh keluar dari lubang kencingnya. Nafsu akak semakin membara.

Azhar tarik tangan akak supaya berdiri. Akak berdiri depannya. Azhar cium pipi akak yang gebu ni. Dia kata akak cantik. Comel, buah dada bulat, pinggang lentik dan punggung tonggek.

Balik cerita tadi. Azhar tanggalkan baju kurung akak. Coli akak di tanggalkan. Azhar suka tengok buah dada akak. Dia usap-usap, ramas-ramas dan hisap puting akak. Sekali lagi akak khayal menetekkan Azhar. Lepas tu Azhar selak kain akak. Seluar dalam akak dilucutkan. Kemudian Azhar memimpin akak supaya menonggeng di tebing katil. Akak tanyakan kenapa kain akak tak dibukanya. Katanya tak perlu sebab kain akak dah ada belah tinggi, dah senang katanya.

Akak disuruh menonggeng di tepi katil. Kain akak diselak. Kemudian Azhar mula mengucup seluruh punggung akak. Celah punggung akak di jilat sampai ke kemaluan akak. Akak rasa sedap je semasa lidahnya bermain di lubang kemaluan akak. Lepas tu lubang bontot akak dijilatnya. Hujung lidahnya macam mengorek lubang bontot akak. Gelinya bukan main. Tapi sedapnya memang susah akak nak cakap. Lepas tu Azhar berdiri dan mula menyorong koneknya ke kelengkang akak. Bunyi berdecit decit sebab air akak dah mula banyak. Azhar terus tekan koneknya masuk kemaluan akak. Sikit demi sikit akak rasa kehangatan koneknya masuk dalam kemaluan akak. Akhirnya dapat juga akak kembali rasa tubuh akak dimasuki kemaluan lelaki. Sengal juga rasanya sebab dah lama tak main. Lama-lama akak semakin tak tahan. SeksFantasia.xlogz.com Bila Azhar penat, akak pulak yang hayun bontot akak depan belakang. Azhar memang betul-betul naik masa tu. Dia tekan pinggang akak biar akak menonggeng makin lentik. Akak dapat rasa konek Azhar makin berkembang. Sondolannya pun makin dalam tapi goyah. Akak dapat rasakan dia dah nak terpancut. Akak terus baring meniarap atas katil. Koneknya tercabut keluar dan secepat kilat Azhar baring atas badan akak. Koneknya di tembabkan kat celah punggung akak. Masa tu lah akak dapat rasa koneknya berdenyut-denyut mengeluarkan air maninya yang panas di bontot akak. Akhirnya Azhar terdampar kepenatan sedangkan akak masih belum puas. Tapi akak rasa gembira juga sebab dah dapat habuan batin. Walau pun tak puas, tapi sekurang-kurangnya dapat juga berasmara.

Akhirnya hubungan akak dengan Azhar semakin serius. Azhar kerap kali melakukan hubungan terlarang bersama akak walau pun di tempat kerja. Biasanya dalam bilik stor. Kami buat serba ringkas. Setakat selak kain akak dan benam dalam-dalam. Kadang-kadang akak hisap koneknya sampai air maninya memancut-mancut dalam mulut akak. Tudung akak sampai kusut masai sebab tangannya memaut kepala akak masa dia kemuncak. Lubang bontot akak dah macam bekas simpan air maninya.

Kejadian di Genting Highland telah membawa bala kepada akak. Kami pergi melancong di sana selama 3 hari 2 malam. Sepanjang akak berada di sana, akak sudah tak ubah macam hamba seksnya. Setiap masa kalau dia nak, mesti akak kena layan. Sampaikan masa candle light dinner pun akak diminta melancapkan koneknya. Pelan-pelan akak masukkan tangan bawah meja dan pegang konek dia yang dah terjulur bawah meja. Nasib baik alas meja hotel tu labuh sampai ke lantai.

Pada malam tu la akhirnya Azhar melepaskan airnya ke dalam kemaluan akak. Mungkin sebab dia tak tahan sangat sebab malam tu akak agak seksi.Berbaju kemeja satin putih yang sendat dan berkain skirt hitam yang juga sendat. Tudung akak tak pakai. Sejak dari dinner dia dah geram. Mula dari malam tu, Azhar semakin kerap lepaskan air maninya di dalam kemaluan akak. Hasilnya adalah 3 bulan lepas tu akak disahkan mengandung. Akak sedar Azhar semakin menjauhkan diri dari akak lepas akak beritahu akak mengandung. Azhar seakan nak lepaskan tangan. Akak kecewa. Berkali-kali akak nak jumpa dia tapi dia lari dari akak. Akak punya geram, akak ugut nak beritahu bini dia. Akhirnya dia mengalah. Dia bagi 5 ribu dan suruh akak gugurkan kandungan. Akak kecewa dengan sikap dia. Tak guna rasanya akak bersama dia lagi. Akak ambik duit tu dan akak terus berenti kerja.

Lepas tu akak kerja sebagai pembantu kedai makan mamak. Yang ni lagi teruk. Akak yang memang cukup geli dengan dia orang memang menolak mentah-mentah bila dia orang cuba nak ngorat akak. Akak tahu apa yang dia orang nak. Kalau dah konek masing-masing manjang membonjol je faham-faham jelah. Lagi-lagi bos dia yang gendut tu. Tapi akirnya akak tewas juga bila akak dirogol bergilir-gilir di rumah sewa mereka yang berada kat atas restoran tu. Orang yang pertama sekali adalah bosnya. Dia bohong akak. Katanya menyuruh akak mengambil seguni bawang di stor di atas. Mulanya akak heran juga. Ada ke stor kat atas. Tapi sebab dah tugas, akak pun pergilah. Dengan perut yang makin membuyut, akak panjat tangga ke tingkat atas. Rupa-rupanya dah ramai yang tunggu. Dia orang tahan akak supaya tak dapat keluar. Lepas tu bosnya datang dan bawak akak masuk bilik. Dia kunci pintu dan terus peluk akak yang tengah mengandung. Akak cuba tolak tapi akak terlalu lemah. Dia tanggalkan seluar dan akak nampak konek dia yang hitam tu dah keras. Dia tolak akak ke atas katil bujang pekerjanya. Akak terbaring. Dia selak kain akak dan tarik seluar dalam akak. Akak kepit peha akak. Dia buka dengan kasar. Lepas tu dia sumbat konek dia dalam kemaluan akak. Dia henjut akak kuat-kuat. Baju kurung akak di selak ke atas. Perut akak yang buncit tu di usap-usap. Lepas tu dia suruh akak menonggeng. Tak selesa juga sebab baju kurung akak terlalu sendat sebab perut dah makin besar. Bontot akak di jilatnya. Lepas tu dia masukkan koneknya dalam lubang bontot akak. Dia henjut sekali dua terus terlepas. Bila dah habis airnya, dia keluarkan dari lubang bontot akak.

Kemudian giliran pekerja-pekerjanya. Mula-mula seorang demi seorang. Lama-lama sebab dah tak tahan sangat agaknya, mereka rogol akak serentak. Tapi akak bernasib baik sebab tak semua yang dapat sebab ramai antara mereka yang terlepas maninya dilancap tangan akak dan tak ketinggalan juga ada juga 2 orang yang lepas dalam mulut akak. Seorang lagi lepas di muka akak. Yang itu memang banyak airnya. Tudung akak dah macam kain buruk. Dahlah kena air mani yang dia lepaskan, lepas tu mereka lap konek mereka kat tudung akak. SeksFantasia.xlogz.com Baju kurung akak pun sama nasibnya. Sana sini basah dengan air mani. Cuma seorang saja pekerjanya yang dapat lepas dalam kemaluan akak dan seorang lagi lepas dalam lubang bontot akak.

Seminggu je akak kerja kat situ. Akak tak tahan. Hari-hari akak balik dengan kesan air mani di seluruh pakaian. Hari-hari akak balik dengan mulut berbau air mani. Hari-hari akak balik dengan air mani yang memenuhi lubang kemaluan dan bontot akak. Mana akak boleh tahan. Puas memang puas, tapi akak rasa terhina. Paling akak geram, salah seorang dari pekerjanya pernah merogol akak semasa akak berjalan balik ke rumah. Mahmood namanya. Dia tunggu akak kat sebelah kebun pisang. Masa tu malam. Memang sengaja akak balik malam supaya orang tak nampak keadaan akak yang memalukan tu. Mahmood tarik akak masuk kebun pisang dan dia suruh akak hisap aiskrim hitamnya yang tak puas-puas tu. Akak pun terpaksalah hisap sebab nak melawan pun akak dah tak larat. Lepas tu dia terus jolok bontot akak. Apa yang akak geramkan, dia koyakkan kain baju kurung akak. Seks ganaslah konon. Dah satu hal lagi cammana nak balik sebab kain dah koyak rabak. Si Mahmood tu lepas dah puas, dia pun tinggalkan la akak sorang-sorang. Akak balik nyorok-nyorok. Takut jiran nampak. Geramnya bukan main akak malam tu. Kalau diikut hati, memang akak nak sangat tengok dia orang masuk lokap. Tapi akak sendiri yang salah sebenarnya. Akak tak boleh buat apa-apa.

Akak terus tak datang kerja. Pening jugak masa tu sebab perut dah memang makin besar. Duit yang Azhar bagi akak dah terpakai sikit. Akak ingat nak buat bayar duit hospital bila bersalin.

Semasa kandungan akak masuk 7 bulan, akak sekali lagi dirogol oleh pekerja-pekerja restoran mamak itu. Akak terpaksa melayan nafsu 5 orang serentak. Akak tak berhenti menangis dan merayu mintak dilepaskan. Tapi akak terlalu lemah. Walau pun akak memang merasakan kenikmatannya, tapi akak dah tak sanggup lagi menjadi hamba nafsu mereka. Akak merayu sambil menangis tak henti. Dalam kebun pisang tu lah akak dirogol mereka semahu hati mereka. Tak cukup depan, belakang pun kena serentak. Tak cukup lagi, mulut akak disumbat konek. Tangan akak cuma mampu menampung badan akak dari rebah ke atas salah seorang dari mereka. Seluar dalam akak menjadi bahan salah seorangnya melancap. Sama jugak dengan tudung yang masih akak pakai, menjadi bahan lancap salah seorang lagi yang menunggu giliran.

Menyesal juga akak pakai baju kurung sebab nampak sendat tubuh akak yang mengandung hari tu. Masa lalu depan kedai mamak, dia orang semua mata tak lepas tengok punggung akak yang tonggek dengan perut yang besar membuyut. Rupa-rupanya masa balik dia orang dah tunggu akak kat kebun pisang.

Sorang demi sorang melepaskan air maninya. Mula-mula yang baring bawah akak. Lepas tu yang jolok bontot akak dan kemudian yang akak hisap koneknya. Semua lepas dalam cuma 2 orang yang melancap tu je yang pancut kat luar. Yang lancap pakai tudung akak tu lepaskan kat tudung akak, yang lancap pakai seluar dalam akak tu lepas kat baju kurung akak. Kemudian salah seorang dari mereka nak main lagi. Dia sambung bedal lubang bontot akak. Yang lain ketawa tengok akak menonggeng atas tanah kena tala kawan dia. Akak menangis kuat. Akak merayu minta dilepaskan. Akhirnya mereka semua meninggalkan akak lepas masing-masing puas.

Akak bangun terhuyung hayang menuju ke jalan besar. Tudung akak bukan je dah berserabut dan basah dengan air mani, malah basah dengan air mata akak sendiri. Seluar dalam akak entah kemana. Baju kurung akak yang sendat dah tak terurus. Terselak di punggung. Nampaklah rasanya kesan basah kat bontot. Memang nak jadi cerita, bila akak sampai je kat jalan besar. Ada kereta berhenti di sebelah akak. Akak rasa macam kenal cuma tak nampak sebab dah malam. Rupa-rupanya adik akak, Zul yang tinggal di rumah mak akak. Akak terkejut sebab dia datang bukan pada masa yang sesuai, malah dalam keadaan akak yang macam tu.

Zul terpinga-pinga tengok akak dalam keadaan macam tu. Dia heran sebab sudahlah perut akak membuyut, malah comot dengan air mani dimana-mana. Akak dibawa masuk ke kereta dan dihantar ke rumah sewa akak. Nasib baik kawan serumah akak dah masuk tidur jadi dia tak nampak keadaan akak macam tu. Kawan serumah akak memang tahu akak mengandung tapi dia tak tahu akak mengandung luar nikah pasal akak bohong dia orang cakap laki akak kat kampong.

Zul tunggu akak kat luar rumah. Dia suruh akak kemas semua pakaian akak dan keluar dari rumah sewa malam tu jugak. Muka dia serius, akak sendiri pun takut. Masa tu, satu je yang akak harap tak berlaku. Akak tak nak dia bawak akak balik rumah ibu akak. Teruk akak nanti kalau dia tengok perut akak yang membuyut anak luar nikah.

Masuk je kereta, Zul bawak akak ke kawasan bandar. Dia pusing sana, pusing sini macam cari sesuatu. Akak tanya jugak dia nak bawak akak ke mana. Tapi dia diam je. Rupa-rupanya dia bawak akak ke hotel. Akak disuruh tunggu dalam kereta kat parking sementara dia pergi uruskan bilik. Lepas tu Zul bawak akak ke bilik.

Di bilik Zul suruh akak duduk di sofa dan dia duduk di sebelah akak. Dia tanyakan akak macam mana boleh jadi macam tu. Macammana boleh membuyut dan macammana boleh ada banyak sangat air mani di pakaian akak malam tu. Akak ceritakan kepada Zul dari awal hingga akhir. Akak menangis semahu hati akak dan merayu supaya jangan beritahu sesiapa pasal perkara-perkara yang menimpa akak tu. Zul peluk akak. Kepala akak direbahkan kebahunya. Pinggang akak di rangkulnya kemas dan lembut. Bau air mani mamak-mamak yang masih melekat di pakaian akak semakin berkurangan. Zul pegang tangan akak dan bagi tahu dia akan simpan rahsia ni sampai bila-bila. Zul pegang perut akak yang buncit dan sendat dengan baju kurung. Tangannya mengusap-usap lembut. Lama juga dia usap perut akak. Akak dapat rasa Zul macam berdebar-debar masa tu. Akak tahu Zul memang suka sangat dengan akak. Tangan Zul turun ke peha akak dan diusapnya sampai ke tundun akak. Akak cuba tepis manja tangan Zul. Zul usap lagi peha akak dan naik ke perut dan terus ke buah dada akak. Tetek akak di usapnya. Akak biarkan semua perbuatan Zul. SeksFantasia.xlogz.com Kemudian Zul berdiri dan membiarkan akak duduk di sofa. Zul memberitahu dia harus pulang kerana ibu di rumah sendirian. Jadi akak tak perlu kemana-mana, cuma duduk di dalam hotel sebab dia dah bayar untuk 3 hari sementara belum jumpa rumah sewa untuk akak. Akak tanyakan kenapa perlu mencari rumah sewa lain sedangkan akak sudah duduk di rumah sewa. Dia kata dalam keadaan sekarang tak perlu. Lepas tu dia balik dan tinggal akak sorang-sorang. Akak bukak tudung. Lega rasanya bebas dari bau air mani mamak-mamak durjana. Baju kurung yang sendat sebab perut akak yang membuncit tu akak bukak. Akak campak semua pakaian ke satu sudut. Akak berjalan ke bilik air telanjang dan mandi. Kesan-kesan air mani yang melekat di seluruh tubuh akak sental hilangkan semuanya. Akak berak dan kencing supaya air mani yang memenuhi lubang bontot dan kemaluan akak keluar. Najis akak penuh berlumuran dengan air mani. Masih pekat dan kekuningan di dalam lubang tandas. Akak gosok gigi, hilangkan saki baki air mani yang akak rasa masih melekat di gigi dan lidah akak. Lepas tu akak tidur dalam kepenatan.

Akak sedar dari tidur bila Zul dah ada sebelah akak. Entah bila dia sampai pun akak tak tahu. Mungkin sebab akak terlalu penat buatkan akak tidur tak sedar apa-apa. Zul lena tidur sambil peluk akak. Muka adik akak tu akak tengok makin hensem pulak. Akak cuba bergerak sikit dalam selimut dan masa tu lah akak terpegang konek Zul. Akak tengok bawah selimut, akak nampak Zul telanjang tak berpakaian. Konek dia akak tengok macam berkuping dengan air mani yang kering. Akak terus rasa berdebar. Akak tengok diri akak. Baju t masih akak pakai, cuma dah terselak kat perut yang sarat tu, tapi kain batik akak dah terlondeh. Dah tak terikat kat pinggang. Pelan-pelan akak duduk dan raba kemaluan akak. Akak colet sikit cairan yang akak rasa dan akak hidu. Akak syak air mani dan akak juga syak pasti perbuatan adik kandung akak yang tengah telanjang terbaring sebelah akak masa tu. Akak jolok jari akak dalam kemaluan akak. Akak rasa air maninya dalam kemaluan akak. Dia lepas dalam nampaknya. Akak usap perut akak yang buncit. Nasib baik akak mengandung, kalau tak adik akak pasti dapat anak sedara merangkap anak kandung. Dapat juga akhirnya dia masuk tubuh akak.

Akak betulkan kain batik akak. Akak kemudian bangun ke bilik air. Berus gigi dan cibuk. Akak keluar dari bilik air. Terkejut akak bila tengok adik akak dah berdiri depan pintu bilik air. Dah lah telanjang, konek dia keras sangat pulak tu. Akak macam terpaku tengok konek dia. Adik akak masuk bilik air dan gosok gigi guna berus gigi akak. Selamba je akak tengok dia. Akak terus berdiri tepi tingkap tengok pemandangan bandar di luar. Kemudian akak rasa tangan adik akak menjalar dari belakang. Dia peluk tubuh akak. Konek dia menekan punggung akak dengan rapat. Tangan dia mengusap perut akak yang sarat mengandung. Akak cuba leraikan tangannya dari memeluk akak tapi pelukannya cukup kuat. Akak merayu supaya dilepaskan dan akak nasihatkannya bahawa ianya cukup berdosa melakukan sumbang mahram.

Akak buat-buat menolak sedangkan akak tahu Zul dah banyak kali lepaskan air mani dia di tubuh akak semasa akak tidur serta semasa akak pura-pura tidur. Malah sebelum tu pun dia dah balun akak cukup-cukup masa akak tidur tak sedar diri dan dia lepaskan air mani dia dalam kemaluan akak. SeksFantasia.xlogz.com Mungkin sebab sedap sangat dia nak lagi. Itu yang dia selamba je peluk akak. Zul selak kain batik akak ke pinggang. Punggung akak yang tonggek dan lebar tu di tekan koneknya sampai terselit celah punggung akak. Tangan Zul memaut pinggul akak dan dia cuba lalukan sorong tarik konek dia di kelangkang akak. Akak lentikkan punggung supaya dapat rasa konek dia bergesel dengan kemaluan akak. Akak dah terasa sedap semacam. Konek adik akak terlalu keras dan akak secara tak langsung membantu dengan menolak dan tarik punggung akak berkali-kali. Kain batik yang diselak di pinggang akak pegang dan akak rasa memang lain macam. Sensasinya tak macam masa main dengan mana-mana lelaki. Mungkin sebab Zul tu adik kandung akak kot tu yang akak rasa macam tu. Jadi debaran kat dada ni lain sikit sebab akak serahkan tubuh akak untuk disetubuhi oleh adik kandung sendiri. Saspen juga la rasanya.

Zul tarik akak ke atas katil. Akak terlentang. Kain batik akak terselak dan Zul selak lagi makin tinggi. Tundun akak dan kemaluan akak terdedah. Zul pegang dan usap kemaluan akak. Dia kata tundun akak tembam. Zul berlutut di antara kelengkang akak. Pelan-pelan dia sumbat konek dia dalam lubang kemaluan akak. Akak tengok dalam-dalam muka Zul. Wajah adik kandung akak nampak macam tengah merasai satu kesedapan semasa koneknya dimasukkan ke dalam tubuh kakak kandungnya ni sendiri. Koneknya di benam dalam-dalam dan dia biar sekejap. Akak dapat rasakan lubang kemaluan akak mampat di isi daging jantannya yang hangat dan keras. Kedua-dua tangan Zul mengusap perut akak yang buncit sarat mengandung. Usapan tangannya naik ke buah dada akak. Dari luar baju t akak, tangannya menggentel puting tetek akak yang makin keras menonjol. Sedapnya bukan main. Akak gelek-gelekkan punggung. Berdecit-decit lubang kemaluan akak masa mengisar koneknya. Nampak sangat akak dah berair tak tahan masa tu.Zul senyum je kat akak. Kemudian dia mula henjut konek dia kat lubang akak. Sedapnya sampai sekarang akak masih terbayang-bayang. Sekali sekala kalau teringat memang terkemut-kemut juga lubang akak.

Sewaktu akak mengangkang menerima kemasukan konek adik akak, akak tiba-tiba macam tersedar. Adalah salah dan berdosa besar apa yang kami lakukan masa tu. Lebih-lebih lagi Zul tu adik kandung akak. Darah daging sendiri. Akak cuba tolak Zul. Zul yang menyangka akak merelakan tak sempat nak menahan. Dia terdorong ke belakang sampai konek dia terkeluar dari kemaluan akak. Zul cuba masuk balik, akak tutup kemaluan akak dengan tapak tangan akak. Zul cuba alihkan tapi akak menolak pula tangan dia. Akak alihkan badan akak dan akak dapat juga kepitkan peha akak. Berkali-kali akak katakan padanya amat berdosa apa yang kami lakukan. Sambil cuba mendapatkan kembali apa yang baru dinikmati, Zul dengan selamba cakap akak tak perlu tunjuk pandai cakap dosa sebab akak sendiri dah banyak dosa yang akak buat. Akak terkejut dengan kata-kata dia. Zul cakap kalau tak macam mana perut akak boleh buncit macam tu sekali. Akak terdiam. Akak tengok perut akak yang sarat mengandung. Anak luar nikah yang semakin besar dalam perut akak tinggal sebulan dua je lagi nak keluar. Zul duduk di sebelah akak. Tangannya memicit bahu akak. Dengan lembut dia minta maaf pasal cakap kasar kat akak. Zul cakap tentang kandungan tu akak tak perlu risau. Dia boleh tolong buat apa saja keputusan akak dan merahsiakan perkara itu dari pengetahuan sesiapa. Zul baringkan akak. Pipi akak dikucup dan perut akak diusapnya. Kain batik akak diselak sekali lagi. Tangannya menyusup masuk ke dalam kain batik akak dan menggentel biji kemaluan akak. Akak khayal. Kembali hanyut dalam nafsu seorang perempuan yang makin lanjut usianya. Kaki Zul disilangkan di kaki akak. Bulu kakinya bergesel dengan betis akak yang gebu dan putih melepak. Zul cium mulut akak. Kami berciuman dan sambil tu Zul masukkan jarinya dalam lubang kemaluan akak. Jarinya dijolok keluar masuk. Akak makin tak boleh tahan. Akak pegang konek Zul. Dah keras rasanya. Tangan akak lancapkan konek adik kandung akak tu. Zul kembali berlutut di celah kelengkang akak. Koneknya kembali masuk dan dengan tak tunggu-tunggu dia terus henjut akak berkali-kali. Kemaluan akak semakin kembali berair. Akak mengangkang menerima konek adik kandung akak menjolok lubang kemaluan akak. Perut akak yang buncit Zul pegang lembut. Sambil dia menujah lubang akak, Zul cakap bahawa akak dah tak perlu fikir soal cari pasangan hidup lagi sebab akak dah ada dia. Zul nak akak hidup bersama dia. Mukanya serius je walau pun memang nampak dia tengah bernafsu menjolok akak.

Akak di suruh mengiring. Zul berlutut belakang akak. Koneknya disumbat ke dalam lubang kemaluan akak. Kali ni lebih sempit sebab peha akak rapat. Sedapnya bukan main lagi. Rupa-rupanya main dengan adik sendiri berahinya memang diluar dugaan. Bontot akak di rabanya. Sambil menghentam tubuh akak, Zul cakap dia suka punggung akak. Dia minta akak tonggeng. Akak pun ikut apa yang Zul nak. Zul tanggalkan baju t akak. Dan Zul terus menjolok kemaluan akak. Perut akak yang sarat mengandung macam membuai. Akak dah kesedapan di jolok adik sendiri. Dengan tak berbaju, malah menonggeng dengan kain batik yang diselak ke pinggang, akak membiarkan tubuh akak disetubuhi adik akak. Zul berkali memuji punggung akak dengan geram. Dikatanya besarlah, tonggeklah, lebarlah. Akak biar je sebab akak sendiri pun tengah khayal kesedapan. Zul agak lama juga menjolok kemaluan akak dalam keadaan macam tu. Lepas tu dia kata dia penat menghayun. Akak dengan sendiri baringkan Zul. Konek dia yang keras dan dah berselaput dengan air akak keras menongkat. Akak lancapkan koneknya dan akak terus menyangkung atas kemaluannya. Kain batik akak selak ke atas dan pelan-pelan akak masukkan konek adik akak dalam lubang kemaluan akak. Kehangatan kemaluannya akak rasa memenuhi liang perempuan akak. Akak terus henjut tubuh akak turun naik. Sedapnya bukan main. Adik akak terlalu suka tengok perut akak. Di usapnya berkali-kali. Koneknya makin keras. Akak betul-betul suka dengan keadaan macam tu. Jauh lebih nikmat dan selesa berbanding semasa dirogol berkali-kali dulu. Akak akhirnya terjelupuk di atas badan Zul. Akak hilang tenaga. Kemaluan akak mengejung dengan perasaan ghairah yang terlalu tinggi. Akak mencapai kemuncak kepuasan di atas tubuh adik sendiri. Akak kepuasan berzina dengannya. Adik akak membaringkan akak terlentang. Kemaluan akak kembali di joloknya. Tak lama lepas tu adik akak mengerang kuat. Perut akak dipeluknya dan koneknya ditekan dalam-dalam. Lubang kemaluan akak dihenyak sekuat hatinya. Lepas tu akak dapat rasakan koneknya berdenyut dengan kuat sekali. Sedap betul rasanya. Akak kemut konek adik akak dan lepas tu akak rasa lubang akak ditembak berkali-kali air maninya hangat. Sedap rasanya pangkal rahim akak ditembak bertalu-talu. Kuat dan banyak. Akak senyum melihatkan muka adik akak yang tengah khayal melepaskan air maninya di dalam kemaluan akak. Lepas tu kami tertidur bersama-sama.

Akak sedar dari tidur lebih kurang pukul 12.00 tengahari. Akak kejutkan adik akak. Kami mandi sama-sama dalam bilik air. Akak cuma berkemban kain batik je. Adik akak suka betul tengok kain batik yang basah tu melekap pada tubuh akak. Masa mandi tu, konek dia manjang keras je. Akak sesekali tu lancapkan jugak tapi tak de la sampai dia terpancut-pancut.

Hari tu kami cari rumah sewa. Ronda taman sana, ronda taman sini dan bermacam surat khabar kami beli dan akhirnya kami berminat untuk menyewa sebuah rumah. Dengan sewa RM400 sebulan, rumah murah 2 bilik dan 1 bilik air itu, adik akak memang mampu. Sedih juga akak kat Zul tu, yelah dia sanggup berabis semata-mata nak lindung akak yang tengah membuncit. Jadi baki selama sehari semalam dihotel kami pergunakan sepenuhnya.

Selepas habis memindahkan barang-barang dari rumah sewa lama ke rumah sewa baru dan selepas selesai membersihkan rumah, kami kembali ke hotel. Sampai sahaja di hotel, belum pun sempat akak nak bukak tudung, adik akak terus peluk akak. Akak di kucup dan di ciumnya. Akak tak boleh nak elak. Akak sambut kucupan adik akak. Akhirnya dengan masih bertudung dan masih berbaju mengandung, akak di setubuhi di tingkap hotel. Sambil memerhati pemandangan bandar diluar sana, akak menonggeng memaut bingkai tingkap bilik hotel membiarkan adik akak memuaskan nafsunya menjolok kemaluan akak bertalu-talu. Setelah adik akak puas melepaskan benihnya di lubang kemaluan akak, kami terus duduk di sofa dan berbual-bual. Perbualan kami macam biasa, macam perbualan antara seorang adik dengan kakaknya. Akak dapat rasa adik akak memang menghormati akak sebagai seorang kakak, cuma kelebihan yang dia perolehi adalah dia boleh menyetubuhi akak lebih dari seorang isteri. Senang kata sayang akak kepadanya bukan setakat hanya memberikannya layanan sebagai seorang akak, malah akak juga boleh memberikannya layanan kepadanya sebagai seorang isteri apabila nafsu masing-masing sudah tidak dapat dikawal lagi.

Selepas tu akak tinggal di rumah sewa menjadi suri rumah sepenuh masa. Bila akak rasa bosan, timbul pula rasa rindu kepada anak-anak akak. Niat hati nak jumpa mereka tapi apakan daya, masa tu akak terlalu malu untuk keluar jumpa sesiapa yang kenal akak. Akak dirumah hanya melakukan kerja-kerja rumah. Cuma setiap petang adik akak akan datang sepulangnya dia dari kerja. Lepas dia mandi, perkara rutin yang biasa dilakukan adalah bersetubuh dengan akak yang tengah sarat mengandung. Lepas dah puas, dia akan balik ke rumah ibu akak. Akak cuma hantar dia di pintu pagar rumah sewa dan melihatnya pergi meninggalkan akak. Biasanya masa tu air mani adik akak masih meleleh dari belahan kemaluan ke lutut akak.

Akhirnya akak selamat melahirkan anak lelaki di klinik swasta. Bayi yang tak berdosa tu akak serahkan kepada sepasang suami isteri yang tiada anak. Mereka memberikan akak saguhati sebanyak RM5000. Berat hati akak untuk melepaskannya namun apakan daya, akak tak terdaya hendak menyembunyikan keburukan akak selama-lamanya. Akak rasa itulah cara yang terbaik akak boleh lakukan kepadanya. Sepanjang dalam pantang, Zul selalu datang dan kebiasaannya dia akan tidur bersama menemani akak yang masih belum betul sembuh. Terharu akak dengan pengorbanan Zul. Lepas akak dah sembuh, kami sekali lagi berpindah, namun bukan ke mana-mana, sebaliknya ke rumah ibu akak. Jadi tinggal akak, Zul adik akak dan ibu akak sahaja. Kerajinan ibu akak pergi kenduri dan yassin setiap hujung minggu sememangnya memberikan kami peluang untuk berasmara di siang hari. Tak cukup dibilik, di lantai bilik air juga akak sedia menonggeng untuk adik akak dalam kembanan batik yang basah kuyup. Walau pun hampir setiap malam kami tidur bersama-sama setelah kami puas melayarkan bahtera. Kemudian tragedi demi tragedi menimpa akak.

Beberapa bulan kemudian, akak mendapat berita bekas suami akak meninggal dalam kemalangan yang juga meragut nyawa kedua-dua anak akak. Akak sedih sangat. Termasuklah ibu akak, dia sedih sangat sebab kehilangan cucu-cucunya. Akibat terlalu sedih, ibu akak jarang makan dan sakit. Tak lama kemudian ibu akak meninggal dunia. Akak ada bersamanya semasa dia sedang tenat. Masa tu Hajjah Limah, sedang mengajarkan ibu akak mengucap dan sebenarnya pada masa tu juga, air mani adik akak masih hangat mengalir keluar dari lubang bontot akak. Masa akak tengah duduk bersimpuh sebelah ibu akak, akak rasa lubang bontot akak licin dengan air mani Zul meleleh melimpah ruah. Akibat risau dengan keadaan ibu akak, akak dah tak hirau kain batik akak yang dah basah dengan air mani di punggung.

Kami berkabung selama satu minggu sebelum kembali menyambung episod cinta kami. Lebih kurang beberapa bulan selepas itu, adik akak pulang dengan membawa sebentuk cincin emas dan seutas rantai emas. Tak ketinggalan sehelai kain sutera untuk dibuat baju, dua helai kain batik, dua helai tudung satin, sehelai skirt nipis, sepasang kasut tumit, satu set makeup, 3 botol ky jel serta sebuah beg plastik berwarna hitam yang akak tak tahu apa isinya. Akak pelik sebab tak pasal-pasal adik akak bawak barang begitu banyak sekali. Bila ditanya, itu adalah hantaran perkahwinan dari dia katanya. Akak terkejut dengan jawapan dia tu. Nak marah pun ada juga. Dalam kepala akak terfikir, akak dah sedap-sedap serahkan seluruh jiwa raga akak kepada dia tiba-tiba je dia nak kawin? Tapi akak tenang lagi dan tanya dia siapa perempuan yang bertuah tu? Dia cakap pengantin perempuannya adalah…. Akak!

Macam nak gelap dunia ni bagi akak masa tu. Adakah benar akak akan disandingkan dengan adik kandung akak di hadapan saudara mara, jiran-jiran dan sahabat-sahabat? Adakah jabatan ugama tak ambil tindakan sebab akak dan adik akak adalah sedara sekandung? Akak rasa macam kerja gila. Akak jadi heran dan tak tahu nak cakap apa.

Kemudian adik akak hulurkan beg plastik warna hitam kepada akak. Dia minta akak pakai pakaian dalam beg tu esok sebagai pakaian pangantin perempuan. Dia kata, majlis dibuat dirumah dan takde sesiapa pun jemputan, akak cuma bernikah berdua sahaja dengannya. Barulah akak faham. Adik akak mahukan ikatan yang mustahil disatukan di dalam nyata, bersatu di dalam ghaib. Dia mahu menikahi kakak kandungnya ini sebagai isterinya. Akak gembira dengan kata-katanya. Akak beritahu akak minta maaf sebab tak dapat bagi apa-apa sebagai balasan hantarannya. Adik akak mencelah, bagi pihak akak, tak de apa-apa yang nak dirisaukan. Hantaran yang adik akak minta hanyalah menghisap kemaluannya hingga kering air maninya sewaktu bernikah dan berjanji akan menjadi isteri yang baik kepadanya.

Esoknya, pagi-pagi lagi akak dah bangun. Tak sabar-sabar rasanya walau pun hati memang berdebar bukan main. Akak jenguk ke dalam bilik adik akak, dia masih terlena diulit mimpi. Maklumlah hari Sabtu memang dia tak kerja. Akak masuk balik dalam bilik dan buka beg plastik hitam yang akak letakkan di dalam almari baju. Akak keluarkan isinya di atas katil. Terkejut juga sebab adakah betul adik akak tu suruh pakai pakaian-pakaian tu sebagai pengantin perempuan. Akak tengok ada sehelai baju t warna kuning yang agak jarang dan kecik. Rasanya kalau akak pakai pasti sendat. Lepas tu ada sehelai kain batik yang agak lusuh. Akak rasa akak cukup cam kain batik tu. Kalau tak silap itu kain batik yang biasanya akak pakai semasa akak balik ke rumah ibu akak. Biasanya tersimpan di almari pakaian akak dan akak pakai kalau akak balik ke kampong. Cuma akak tengok kain batik tu dah diubahsuai. Kain batik tu dah di potong menjadi batik lepas. Nampak sangat adik akak suka sangat akak pakai kain batik tu. Lepas tu ada sehelai tudung berbunga-bunga dan bercorak belang-belang kilat.

Akak terus menuju bilik air. Mandi dan bersihkan badan akak wangi-wangi. Malamnya memang akak tak main dengan Zul sebab dia kata biar berasingan dulu, biar rindu-rindu dan biar dia kumpul airnya banyak-banyak.

Bila akak balik ke bilik, Zul dah bertuala dan tengah duduk kat katil akak. Tangannya memegang kain batik dan nampak macam dia tengah gosok-gosok konek dia dengan kain tu. Akak tersenyum tengok gelagat dia. Lepas tu dengan konek yang keras dan terjulur dari celah tuala, dia keluar dari bilik akak ke bilik air.

Lepas dah siap bermekap dan bergincu, akak terus keluar dari bilik. Dengan memakai tudung yang disuruh, serta berbaju t yang ketat dan jarang akak keluar menuju ke ruang tamu. Kain batik yang sendat menampakkan bentuk punggung akak terbelah di depan, buatkan kaki akak yang putih dan gebu nampak bila melangkah. Lepas tu adik akak muncul dengan berbaju melayu dan berkain pelikat. Wajahnya berseri-seri pagi tu. Matanya tak lepas memandang buah dada akak yang nampak putingnya kehitam-hitaman dari baju t yang ketat dan jarang.

Zul duduk bersila didepan akak. Matanya khusyuk tengok peha akak dari belahan kain batik masa akak duduk bersimpuh depan dia. Konek dia akak tengok dah menongkat kain pelikatnya. Membonjol dan besar je nampaknya. Geram jugak akak tengok. Lepas tu Zul suruh akak pegang koneknya. Akak pun peganglah koneknya dari luar kain pelikatnya. Hangat je rasanya. Tangan Zul menyusup kedalam belahan kain batik akak dan mengusap-usap peha akak. Lepas tu dia mula melafazkan akad “aku terima nikah Narimah binti Taib dengan mas kahwinnya seratus ringgit tunai”.

Bergetar seluruh tubuh akak masa tu. Tangan akak menggeletar semacam. Adik akak lepas tu hulurkan sampul surat kepada akak. Dia suruh buka dan akak tengok ada dua keping duit 50 ringgit dalamnya. Lepas tu akak letakkan kat atas almari tv. Adik akak ambil kotak kecil berisi cincin emas yang cantik dan cincin tu disarungkan kat jari manis akak. Suka betul akak masa tu. Cantik cincin tu, ada permata yang cantik. Lepas tu adik akak pakaikan akak rantai emas yang cantik. Ada huruf N dan F yang berhiaskan batu-batu permata kecil-kecil. Memang cantik. Lepas tu Zul cium dahi akak dan dia berbisik mintak akak hisap konek dia.

Akak selak kain dia. Konek dia yang separuh tegang tu akak lancapkan guna kain tudung yang akak pakai. Sekejap je naik balik. Akak hisap dalam-dalam. Lidah akak bermain-main dengan pangkal koneknya. Lepas tu akak mainkan kepala konek dia di bibir akak. Adik akak dah asyik mengerang sebab akak hisap betul-betul konek dia masa tu. Tangan dia dah asyik meraba-raba kepala akak. Mulutnya tak berhenti cakap tudung yang akak pakai tu seksi. Air mazi dia akak dah rasa makin banyak bercampur dengan air liur akak. Akak telan je sebab akak sendiri pun dah tak tahan sebenarnya. Lepas tu peha adik akak terangkat-angkat. Akak tahu dia dah nak terlepas. Akak hisap konek dia dalam-dalam lepas tu akak rasa air mani dia memancut-mancut kat tekak akak. Hangat dan pekat. Berdegup-degup akak telan air mani dia. Akak buat macam yang diminta, akak hisap dan telan air mani adik akak tu sebagai tanda hantaran akak bernikah menjadi isterinya. Akak hisap sampai konek dia lembik. Lepas tu akak ke dapur dan buatkan air. Bila akak ke ruang tamu, akak tengok adik akak dah tak ada. Pintu depan pun dah ternganga. Selipar dia pun dah tak de. Akak syak dia keluar ke kedai cari rokok.

Tak lama lepas tu dia balik dengan sebatang rokok menyala berkepul-kepul di bibirnya. Memang betul tekaan akak. Akak kemaskan segala hantaran dan masukkan ke bilik. Lepas tu akak ke dapur menyediakan makan tengahari untuk akak dan ‘suami’ akak.

Petangnya, semasa akak menyapu laman rumah, adik akak mengajak akak mengambil kelapa tua di kebun belakang rumah. Akak ikut ke sana. Kat kebun yang bersemak tu, adik akak mula meraba punggung akak. Punggung akak yang berkain batik lepas tu di ramas-ramasnya. Adik akak cakap dia geram dengan punggung akak yang besar ni. Zul suruh akak berdiri berpaut pada pangkal pokok rambutan. Dia berdiri kat sebelah akak dan mata dia tengok tubuh akak atas bawah. Dia kata akak makin tonggek. Lepas tu dia menyangkung belakang akak. Bontot akak dia cium. Hidung dia masuk celah punggung akak sampai kain batik akak tu ikut terselit sekali. Lama jugak adik akak cium bontot akak. Memang suka betul adik akak tu dengan bontot akak. Lepas dah puas dia cium bontot akak, dia diri depan akak. Akak cakap kat dia yang suka betul dia dengan bontot akak. Dia cakap kat akak dia makin tak tahan sebab bontot akak yang tonggek ni makin lebar, makin besar.

Adik akak tunduk ke dada akak. Puting tetek akak yang nampak gelap dalam baju t yang jarang dan sendat tu di hisapnya. Sedapnya bukan main. Akak sampai peluk kepala adik akak walau pun akak tahu dia hisap tetek akak dari luar baju akak. Adik akak kemudiannya mengucup bibir akak. Kami berpelukan mesra dalam kebun. Akak dah rasa konek dia keras menekan-nekan perut akak. Akak seluk tangan akak dalam seluar tracknya dan lancapkan koneknya. Lepas tu akak bukak seluar adik akak. Akak terus hisap konek adik akak. Adik akak usap-usap rambut akak. SeksFantasia.xlogz.com Lepas tu dia minta akak berdiri paut kat pokok rambutan tu lagi. Dia capai seluar tracknya dan keluarkan sesuatu dari kocek. Sebotol ky jel ditangannya. Dia melumurkan jel di koneknya dan meminta akak melancapkannya. Lepas tu dia berdiri belakang akak. Kain batik lepas akak diselak. Lubang bontot akak pun dijoloknya. Koneknya bergerak keluar masuk lubang bontot akak dengan licin. Akak dapat rasa konek adik akak yang keras tu menjolok bontot akak dengan dalam. Memang sedap bila bontot akak kena jolok pakai jel tu. Selesa dan akak rasa makin tak tahan. Akhirnya buat pertama kalinya akak mencapai kepuasan dari hubungan luar tabie macam tu. Sebelum ni akak akan kepuasan kalau lubang kemaluan akak yang kena jolok, tapi kali ni akak kepuasan sebab lubang bontot akak yang kena jolok. Tak lama lepas tu adik akak pulak yang mendapat kepuasan. Akak dapat rasa koneknya berdenyut kuat dalam bontot akak. Lubang bontot akak macam dipam dengan air maninya yang memang banyak dan hangat. Adik akak tekan koneknya dalam-dalam sambil peluk akak. Rambut akak di ciumnya dan dia berbisik kat telinga akak yang dia cintakan akak. Bergetar rasanya dada akak masa tu. Adik akak peluk akak sambil tekan konek dia dalam bontot akak dalam-dalam. Seronoknya kena liwat kat kebun. Adik akak tarik keluar konek dia dari lubang bontot akak, air mani dia akak rasa meluru keluar. Geli ada sedap ada.

Esoknya, adik akak ajak akak shopping cari barang dapur kat pasaraya besar. Dia mintak akak pakai kain batik, berbaju t warna putih yang sendat tu dan bertudung. Mula-mula tu akak pening jugak dengan permintaannya, tapi sedap dah sayang, akak ikutkan jelah.

Masa kat pasaraya, ramai betul lelaki-lelaki tertarik kat punggung akak. Baju t yang memang sendat tu memanglah dah tayangkan tubuh akak dan buah dada akak yang bercoli nipis, tambah lagi bentuk seluruh punggung akak memang jelas sangat sebab baju t tu cuma sampai pinggang je. Bukannya singkat, tapi sebab punggung akak lebar sangat dan tonggek, tak dapat nak di tutup dengan baju t yang sendat tu. Kain batik yang akak pakai masa tu adik akak yang pilih. Kain batik warna kuning dengan corak-corak warna cokelat tu kalau tak silap memang kegemaran dia masa dulu. Itulah kain yang selalu jadi mangsa ditembak air maninya kalau akak pakai masa tidur. Apa yang menjadi penambah perisa petang tu adalah akak tak pakai seluar dalam. Jadi licin je lah punggung akak nampaknya. Tudung pun adik akak suruh pakai yang biasa je. Setakat selimpang kat bahu.

Dari yang muda, sampai yang tua, tak kira apa bangsa, kalau dah namanya lelaki, memang akak tengok mata dia orang susah nak alih dari tengok punggung akak masa tu. Adik akak yang memang sedar pasal tu sengaja tanya akak seronok tak jadi perhatian lelaki. Akak cubit dia manja dan cakap dia jahat.

Lepas dah belanja, dan lepas dah masukkan barang-barang dapur kat bonet kereta, adik akak suruh akak berdiri kat sebelah kereta. Kereta memang banyak masa tu, kebetulan pulak adik akak letak kereta agak tersorok. Adik akak berlutut belakang akak dan cium bontot akak. Lepas tu suruh akak terus berdiri dan akak tengok dia buka zip seluar dan keluarkan konek dia. Dah keras sangat. Dia melancap kat belakang akak dan lepas tu akak rasa punggung akak kena tembak dengan air maninya. Panas dan banyak. Akak dapat rasa air maninya tembus kain batik akak. Adik akak lap konek dia kat kain batik di punggung akak. Akak toleh ke punggung akak, akak tengok banyak air mani dia yang melekat kat punggung akak. Akak nak lap tapi dia tak bagi. Dia ratakan air mani yang masih kental dan pekat kat bontot akak. Akak tengok kesan basah kat kain batik akak makin jelas dan besar. Terlalu jelas dan akak yakin orang lain boleh nampak kalau terperasan. Lepas tu kami pergi dari pasaraya tu dan adik akak memandu ke sebuah restoran. Kami minum di situ. Akak tengok ramai orang tengok akak dan akak tahu, jika kalau bukan pasal punggung akak, pasti pasal kesan basah di punggung akak. Akak buat tak tahu je. Lepas tu kita orang balik.

Lebih kurang 3 bulan kemudian, akak mengandung lagi. Kali ni adalah hasil benih adik kandung akak sendiri. Masa kandungan berusia 3 bulan lebih, akak ambik keputusan nak gugurkan kandungan tapi adik akak tak bagi. Akak tahu sebabnya. Sebab dia memang bernafsu kalau akak mengandung, lebih-lebih lagi kalau baju kurung yang tersarung di badan akak nampak sendat. Dah tentu tubuh akak nampak lagi melentik dan tonggek. Tapi akhirnya dia setuju juga. Kandungan akak digugurkan di klinik swasta yang akak pernah bersalin dulu. Doktor yang kami tipu bahawa kami suami isteri tu cadangkan akak buat pembedahan ikat tiub dalam rahim akak supaya tak boleh mengandung lagi. Akak gunakan duit yang Azhar bagi dan duit hantaran yang adil akak, Zul bagi. Selebihnya Zul yang tanggung.

Lebih kurang 2 minggu barulah akak betul-betul yakin untuk melakukan persetubuhan. Sejak dari hari tu, akak dah tak perlu risau setiap kali Zul lepaskan dalam kemaluan akak. Kadang-kadang lepas akak dah kepuasan, tapi Zul belum lagi, akak minta dia lepaskan kat dalam. Apa lagi dia, mencanak-canak jolok akak sampai terpancut-pancut kat dalam. Sedapnya tak terkata. Beruntung akak bersuamikan adik akak yang banyak air maninya.

Sekarang akak dah berumur 52 tahun, dan adik akak pula 43 tahun. Dah lebih 10 tahun kami bersama dan kami sudah lama berpindah dari kampung. Rumah dan tanah dikampung kami jualkan dan kami berpindah di sebuah daerah luar dari negeri kami. Adik akak sekarang adalah pengurus di sebuah kilang sementara akak menjadi suri rumahnya di rumah yang kami beli. Kerja sambilan akak adalah menjahit baju dan sampai sekarang akak masih lagi menjahit. Rumah semi-d yang kami beli kami diami bersama seorang anak angkat yang kami ambil dari rumah anak yatim. Sekarang anak itu sudah berumur 7 tahun. Lelaki dan comel.

Kesetiaan adik akak kepada akak memang akak hargai. Cuma akak sahaja yang pernah berlaku curang kepadanya tanpa pengatahuannya. Ianya terjadi secara tak direlakan. Akak dirogol oleh tukang rumah yang mengubahsuai rumah kami sewaktu kami baru 2 tahun tinggal di situ. Semasa tu kami belum ambil anak angkat.

Sewaktu akak kena rogol tu, adik akak dah pergi kerja. Tinggal akak sorang-sorang kat bilik kat tingkat atas. Taman tu masih baru jadi kanan kiri dan depan memang tak ada orang tinggal. Akak yang dah memang dah bertahun pakai kain batik kat rumah pun pakailah kain batik dengan baju t yang memang nampak sendat di tubuh akak yang makin gebu. Akak pakai tudung satin warna kuning yang adik akak bagi masa kawin dulu dan terus keluar ke kedai beli barang dapur sikit. Kedai tak jauh, jalan kaki lima minit sampai. Masa akak keluar tu tiga orang pekerja indon tengah buat tembok kat depan rumah.

Masa akak balik, akak tengok dia orang masih kerja. Akak terus ke dapur dan buatkan air untuk dia orang. Lepas tu hantarlah air ke depan rumah. Lepas tu masuk naik ke bilik. Rupa-rupanya mereka bertiga ikut akak. Akak dah syak mereka nak buat tak senonoh lari masuk ke bilik tapi dia orang sempat tangkap akak masa kat tangga. Akak dibawa masuk ke bilik. Lepas tu akak dirogol beramai-ramai. Akak cuba memberontak tapi apalah sangat tenaga akak sorang ni nak lawan mereka bertiga. Nak menjerit tapi mulut akak dah penuh dengan konek salah seorang darinya. Akak terkangkang atas katil dengan baju t yang masih tersarung, tudung yang masih dikepala dan kain batik yang terselak ke perut. Lubang kemaluan akak dihenjut bergilir-gilir. Sama juga dengan mulut akak. Terpaksa menerima konek mereka bergilir-gilir menjolok mulut akak. Akak tak sangka akak masih lagi mengalami nasib dirogol sebegitu. Akak kepuasan dalam keterpaksaan. Lepas tu akak disuruh menonggeng. Sorang demi sorang jolok lubang bontot akak. Sambil akak menonggeng kena jolok, akak kena hisap jugak konek mereka. Paling yang akak tak suka bila sorang indon tu jolok mulut akak dengan ganas. Kepala akak yang masih bertudung tu di paut sekuat hati. Konek dia dijolok dalam mulut akak dalam-dalam sampai rapat hidung akak dengan bulu jembut dia yang busuk tu. Lepas tu dia pun lepaskan air mani dalam mulut akak. Mulut dia tak habis-habis cakap enak endas berjilbab satin. Kawan dia yang tengah jolok bontot akak tu pun tak tahan. Terus je dia lepaskan dalam lubang bontot akak. Lepas dia berdua dah lepak, giliran kawan dia yang sorang lagi bedal akak. Akak disuruh mengangkang sekali lagi. Akak dirogol berdepan sekali lagi dan lepas tu dia lepaskan air mani dia dalam kemaluan akak. Tubuh gebu akak di peluknya. Dan kemudian dia tinggalkan akak terbaring sendiri atas katil dan sambung buat kerja. Akak lemah hari tu, terbaring dengan mulut berbau air mani, lubang bontot dan lubang kemaluan yang meleleh air mani.

Nasib akak memang tak baik hari tu. Petangnya, lebih kurang pukul 2, sekali lagi akak dirogol mereka. Kali ni akak dibogelkan dan dirogol seorang demi seorang dalam bilik. Bila sorang masuk, yang lagi dua tunggu sambil buat kerja kat luar. Lepas sorang dah habis, sorang lagi masuk dan begitulah. Cuma bezanya akak bukan setakat dirogol, malah disetubuhi. Memang nikmat. Akak sampai tak terkata. Sampai lemah seluruh tubuh akak menakung air mani mereka semua. Mereka mengugut supaya akak tak ceritakan kepada sesiapa. Kalau akak ceritakan akak akan dibunuh. Oleh sebab takut, akak diamkan je. Jadi sepanjang malam tu nasib baik adik akak tak nak ajak akak main sebab dia pun penat.

Esoknya, akak rasa berahi semacam je pagi tu. Akak tengok dari tingkap bilik akak orang indon tu dah mula buat kerja di bahagian depan rumah. Tinggal sikit je lagi. Rasanya lagi sehari dua siap lah. Jadi akak rasa nak ambik kesempatan sebab alang-alang dan tersedap kena rogol semalamnya, lagi pun akak dah lama tak merasa kena main ramai-ramai. Jadi lepas dah mandi, akak keringkan rambut, akak pakai tudung satin macam semalamnya, cuma hari tu akak pakai yang warna hitam. Lepas tu dengan tak bercoli, akak pakai baju t yang sendat dan jarang yang akak pakai masa kawin dengan adik akak dulu dan kain batik lusuh yang selalu menarik perhatian lelaki diluar sana sebab basah dengan air mani adik akak setiap kali kami keluar berjalan-jalan atau berbelanja.

Akak turun ke bawah dan berdiri di pintu tengok dia orang kerja kat luar. Akak tengok masing-masing tengok akak tak lepas. Lepas tu akak masuk ke rumah dan naik ke tingkat atas. Akak tahu dia orang ikut akak. Belum sempat sampai ke atas, kat tangga akak dah kena pegang. Akak buat-buat menolak dan akhirnya akak dirogol sekali lagi cuma kali ni dalam kerelaan. Mungkin akibat tindakbalas akak yang semakin merangsang mereka, akak dibedal serentak. Akak meniarap atas tubuh seorang indon yang jolok kemaluan akak, sementara tu lubang bontot akak di jolok sorang lagi indon. Indon yang semalam terlepas dalam mulut akak sebab geram sangat dengan kepala akak yang bertudung satin tu jolok mulut akak sampai terpancut dalam mulut akak.

Lepas masing-masing dah puas, dia orang sambung kerja dan akak yang tengah penat tu turun balik ke ruang tamu dan baring di sofa. Sekali-sekala bila dia orang lalu kat ruang tamu, akak sengaja goda mereka. Sambil baring akak sengaja selakkan kain batik akak sampai ke pangkal peha, biar dia orang nampak betis dan peha akak yang putih gebu. Kalau kat indon yang suka lepas dalam mulut akak tu akak goda dia dengan mainkan lidah kat bibir. Dia orang memang cukup tak tahan. Sorang demi sorang masuk dan main sementara yang lain buat kerja kat luar. Lepas dah lepas dalam, sorang lagi masuk dan seterusnya.

Kerja yang sepatutnya siap dalam masa 2 hari tu akhirnya siap dalam masa 5 hari. Mana taknya kalau dah asyik nak memantat je, memanglah lambat siap. Akak pulak tiap-tiap hari dah macam pelacur layan pelanggan, sampaikan nak layan adik akak main pun macam dah tak larat. Tapi sebab takut dia syak, akak layan dia puas-puas.

Hari yang terakhir akak sediakan hidangan yang menarik untuk indon-indon tu. Akak ajak dia orang main bawah pancuran air kat bilik mandi. Dengan berkemban kaini batik je akak mandi dan dia orang yang dah siap bogel tu tak tahan tengok kain batik yang melekat basah kat badan akak. Kat situ je, masing-masing lepaskan air mani dalam kemaluan akak sorang demi sorang. Akak cuma berdiri dan biarkan dia orang jolok akak dari belakang. Lepas tu, dia orang macam biasa sambung kerja, buat apa-apa yang masih belum siap sementara akak dok termenung kat katil terfikir apa yang akak nak buat supaya dapat main lagi pasal hari tu dia orang last kerja kat umah akak. Akak terfikir pulak nak rasa melancapkan dia orang dan dihujani air mani dia orang. Jadi akak terus pakai kain batik dan bercoli terus menuju ke ruang tamu. Akak tunggu di ruang tamu sampai mereka siap kerja. Lepas masing-masing dah siap kerja, mereka masuk ke ruang tamu. Mereka suka tengok akak yang cuma bercoli dan berkain batik. Akak cakap yang akak nak rasa melancapkan konek mereka sampai pancut di tubuh akak. Mereka suka. Jadi akak pun gunakanlah kedua-dua tangan akak ni untuk lancapkan dua konek sekali gus sementara konek yang sorang lagi akak hisap. Sorang demi sorang akak hisap koneknya. Lepas tu dia orang dah tak tahan. Akak lancapkan sorang-sorang sampai tapak tangan akak dapat rasa konek dia orang berdenyut. Akak lancapkan konek dia orang sorang-sorang sampai terpancut. Sorang pancut kat muka akak, yang itu yang suka kalau akak pakai tudung satin tu. Yang lagi sorang pancut kat perut akak yang berlemak ni. Yang sorang lagi pancut kat bontot akak. Dia nak akak berdiri masa dia nak terpancut tu. Dia lepas tu lepaskan air mani dia kat bontot akak. Basah kain batik akak.

Lepas tu akak tak jumpa dia orang lagi. Masa dia orang datang ambik bayaran dari adik akak pun, dia orang cuma duduk kat luar. Akak yang kat ruang tamu memang malas nak keluar, jadi dari dalam akak dengarlah apa yang adik akak dan dia orang bualkan. Tapi akak rasa menyesal sebab curang kat adik akak. Walau pun asalnya akak dirogol, tapi akhirnya akak sendiri yang nak.

Hari demi hari sampailah sekarang, adik akak semakin sayang kat akak. Setiap bulan pasti dia belikan akak produk-produk penjagaan kesihatan dan kecantikan. Air mani adik akak yang akak suka sangat tu masih lagi banyak dan mengenyangkan kalau sekali sekala akak teguk kalau dia lepas dalam mulut. Kesukaan dia memang tak berubah sejak dulu. Lubang bontot akak dah jadi sebahagian dari lubuk nafsu akak. Tak dapat depan, belakang pun akak boleh terkapai kepuasan. Akak sayang betul kat dia.

Jiran selang dua buah rumah akak tu anak-anak dara dan akak tahu dia orang memang suka dengan adik akak. Dia orang selalu datang rumah akak nak tempah atau ubahsuai baju. Akak ni yang cemburu sengaja mintak nak hisap konek adik akak kat dapur masa anak-anak dara tu datang ke rumah nak tempah buat baju. Jadi sementara dia orang kat ruangan menjahit kat sebelah rumah, akak hisap konek adik akak. Akak buatkan air mani adik akak terlepas di bibir akak. Lepas tu, dengan mulut yang berlumuran dengan air mani, akak terus kedepan layan anak-anak dara tu. Terkejut dia orang tengok akak dalam keadaan macam tu. Nampak sangat dia orang tahu mulut akak berlumuran dengan air mani, jadi nampak sangat dia orang ada pengalaman. Anak dara apa ke benda namanya tu. Gedik sangat. Tapi dia orang masih tak puas-puas. Tiap kali adik akak ada pasti dia orang gedik semacam. Jadi, sekali lagi akak sengaja tunjuk sesuatu kat dia orang. Masa dia orang datang nak ubahsuai baju, akak sengaja panggil adik akak datang ke ruangan menjahit. Anak-anak dara tu mulanya suka sebab dapat tengok adik akak, tapi muka masing-masing berubah lepas depan dia orang akak raba konek adik akak. Adik akak yang malu-malu tu terus ke dapur. Akak mintak anak-anak dara tu tunggu dan terus kedapur. Kat dapur, akak terus selak kain batik akak dan mintak adik akak main kat meja makan. Kat situlah akak sengaja jerit kuat-kuat cakap sedaplah, jolok bontot akak dalam-dalamlah, tanya dia sayang kat akak tak, dan macam-macam lagi. Lepas dah siap, akak ke depan, akak tengok sorang pun dah takde. Mungkin dia orang segan, padan dengan muka dia orang. Adik akak untuk akak sorang. Lepas tu sorang-sorang ambik baju dia bila dah siap dan kalau dia orang datang tempah pun setakat datang kejap-kejap je. Tak ada lah nak meleret dan tunjuk gedik kat rumah akak.

Itulah ceritanya kisah antara akak dan adik akak. Walau pun akak dah semakin berumur, tapi akak tetap menjadi isteri adik kandung akak yang setia. Terima kasih.